شازده ای کوچک

جَـلوتی خَـلوت

شازده ای کوچک

جَـلوتی خَـلوت

افسردگی که شاخ و دم نداره.یعنی آدم افسرده-۹۷۰

همین دیگه 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد سه‌شنبه 4 مرداد 1390 ساعت 16:54 http://19852005.mihanblog.com/

سلام
فکر کنم الان دومین باریست که بوبلاگت میام
وبلاگ خوبی داری ولی دیر بدیر آپدیت میکنی

اگه خواستی وبلاگ منو با نام (دانلود) تو قسمت پیوندهای وبلاگت قرار بده بعد تو وبلاگ من نظر بده تا من هم همین کارو برای وبلاگ تو انجام بدم انجام بدم
بوبلاگ منم سر بزن

راستی یخواهش وقتی اومدی تو وبلاگم روی تبلیغات بالای صفحه کلیک کن ، خواهش میکنم رو تبلیغات کلیک کن من به این تبلیغات تو وبلاگم واقعا نیاز دارم.
ممنون از لطفت

chapdast چهارشنبه 5 مرداد 1390 ساعت 01:53

in che axieeeeeeeeeeeeeeee:D

بهترینــــــــــــــــــشــــــــــــــــــــه :دی

chapdast جمعه 7 مرداد 1390 ساعت 01:14

saket:D

on my eyes u my eyes

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد