شازده ای کوچک

جَـلوتی خَـلوت

شازده ای کوچک

جَـلوتی خَـلوت

خلائق هرجه لائق!-990

دلم از مردم گرفته...مردمه /زنده باد مرده باد/

مردمه برخورد های خشن

مردمه به دنبال دموکراسی که مجازاتایی که در نطر دارن کمه کم اعدامه

مردمی که سینه ی حسین میزنن و تیشه به ریشه ی منشه حسین

مردمی که حرف از آزادی میزنن و سخن مخالفو با مشتو لغت{؟}جواب میدن

مردمی که میگن سبزن اما از سبز بودن فقط میل به تظاهراتشو دارن

مردمی که میشینن کاره دشمناشونو به دقت نقد میکنن و خودشون صد برابر بدتره دشمناشون عمل میکنن

مردمی که سره جا تو مترو عقب جلو نشستن تو تاکسی تو صفه بلیط با هم دعوا میکنن

مردمه خوب دیگه پیدا نشدنیه

داشتم فکر میکردم اگه روزی ایران سبزه سبز شد منه نوعی به یه جایی رسیدم دسته برادرمو میگیرم یا همسایه ی غریبمو یا اونی که حقه؟

اگه ما سعی کنیم همه چیو سره جاش قرار بدیم نقاط نادرست خود به خود بُلد و مشخص میشن دیگه نیازی به تظاهرات نیس

اگه مردم همه فهمیده باشن و با معلومات دیگه جایی برای دولت های دیشتاطوری نمیمونه خود به خود محو میشن

من خودمو میگم اصن...

هــــی وای...خودمونیم...اصلا مردمه خوبی نیستیم...نیستیم که این برما میرود!

حالا هی بگیم لیاقته ما ایرانیا بیشتر از ایناس...کدوم لیاقت؟اونی که لیاقت داره الان یا تو زندانه یا خارج از کشور مشغول کسب روزافزون موفقیتاس!

45درصد کارشناسای ناسا ایرانیین!اونا لیاقت دارن نه من و تویی که فقط ایراد میگیریم اگه به خودمون برسه میرینیم به همه چی


یه مقدار کلاهارو بزاریم بالاتر...



فلان نوشت:قبلا محمدرضا گفته بود به یه جیزایی که فکر میکنه آرزوش بودن رسیده اما فهمیده اصلا چیزه مالی نبودن...منم کم کم یکم یکم دارم درکش میکنم!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد