شازده ای کوچک

جَـلوتی خَـلوت

شازده ای کوچک

جَـلوتی خَـلوت

مصر تونس ایران-986

سلام


اصن چه ربطی داره آخه؟

مصر کجا ایران کجا؟ تونس کجا ایران کجا؟


کدوم انقلاب؟کدوم کشک؟


1ماهه ریختن تو خیابون یارو دَُمشُ گُذاش رو کولش در رفت


مردمشون میدونستن چی میخان اینجا هرکی برا خودش یه حرفی میزنه


اونجا سرعته نت شهری  700مگابایت اینجا 54کیلو بایت!


اونجا جمعیت نمیدونم دقیق اما کله کشورای عربی رو هم فوقش میشن اندازه ایران!


اونجا همه به هم احترام میزارن ما اینجا کسایی داریم که از دشمن بدترن!تا موسوی بیانیه میده میگردن دنبال عیب هاش دوتا فحش هم بهش میدن بعد آخرشم میگن به امید آزادی ایران!!!


اونا کله مساحتشون اندازه خراسانه در حالی که مساحت سازمان زندان اوین برابر با یکی از شهرهای تونس!!


اونا سازمان اطلاعات نمیدونن چیه در حالی که تو ایران سازمان اطلاعات بعد از آمریکا قویترینه تو دنیا!


ولله اونا مسلمونن ما نیستیم!نیستیم که سربازه گارد برای حقوق معمولی خودش نه برای حق ماموریت یا کوفته دیگه حاضره آدم بکشه اونم جلوی همه تو روزه روشن و با افتخار!


مردم اونجا روحیه دارن مردمه ما خستن خستن از بس دوییدن و نرسیدن خستن از بس خاستن 2روزه آروم داشته باشن و نداشنتن خستن از این همه جنگ خستن از این همه انقلاب که هیچ دستاوری جز افزایش بدبختی ها براشون نداشته خستن از این همه مرده باد زنده باد و هیچی بدست نیوردن


خدا شاهده که قبله این اتفاقا یه پست گذاشتم که ما باید از خودمون شروع کنیم

منی که با این نفرت از این نظام حرف میزنم یعنی حداقل 50% فکرم انتقامه!حتی اگه اینکار درست باشه جلوی موفقیتمو به راحتی میتونه بگیره!


من برای مردم مصر مردم تونس مردم یمن مردم اردن مردم افغانستان مردم پاکستان مردم عراق مردم فلسطین مردم چین مردم آمریکا مردم آفریقا مردم فلسطین و مردم ایران و همه ی مردم دنیا آرزوی حداقل یک کام گرفتن از هوای روزهای آزادی رو دارم اما مصر و تونس و غیره هیچ ارتباطی با وقایع درون ایران از لحاظ استراتژیک نداره!نداره که ما داریم نزدیک دومین سالگرد کودتای ضد انسانی خرداد 88 میشیم و مردم مصر جلوی تانک نماز میخونن



امیدوارم احساساته مردم به کنترلشون در بیاد تا بتونن روشنتر تصمیم بگیرن!


من خودم معیوب ترینه مردم ایرانم


میدونم حرف هام مقداری خامی داشت اما باور کنید دور از واقعیت نبود فقط باید کلاهامونو یه کم بالاتر بزاریم!


جهان برای همه جهانیان

نظرات 2 + ارسال نظر
شهرزاد دوشنبه 18 بهمن 1389 ساعت 09:59 http://www.shvahid.blogfa.com

حرفات عین حقیقت بود

سپاس

احسان یکشنبه 8 اسفند 1389 ساعت 02:39 http://geofun1.blogsky.com

سلام شازدهوبلاگ واقعا خوبی داری ، از مطالبش استفاده کردم.
میخواستم روشی بهت معرفی کنم که در کنار وبلاگنویسی درآمد هم داشته باشی. اونم خیلی!
5 دقیقه بیشتر وقتتو نمیگیره.
من خودم از این روش استفاده میکنم و با یه ذره فعالیت بیشتر کلی پول هم به جیب زدم.
خیلی ساده س ولی واقعا درآمدزا
امتحانش ضرر نداره
یک وبلاگم ساختم که میتونی برای جزئیات بیشتر بهش سر بزنی.
اینم آدرسشه :
http://geofun1.blogsky.com
اگه اومدی نظرم بده تا لینکت کنم و اگه منم با عنوان (کسب درآمد با وبلاگ) لینک کنی ممنون میشم
خوشحال شدم
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد